מאמר

הרכבת מעגלי SMT image
קח אותי לייצור מעגלים מודפסים PCB
קח אותי לכל השירותים בנוגע ל PCB
קח אותי לצור קשר
טכנולוגיית SMT, או בעברית: טכנולוגיית השמה משטחית, היא טכנולוגיה חדשנית להרכבת רכיבים חשמליים על גבי מעגלים מודפסים. באופן כללי, המעגל המודפס מכיל משטחי מוליכים חשמליים המותאמים מראש לרגליהם של הרכיבים האלקטרוניים. על גביהם של המשטחים מלחימים את הרכיבים השונים, ובאמצעותם, מתחברים הרכיבים השונים אחד לשני ומאפשרים את פעילותו של המעגל.
 
בטכנולוגיית SMT משטחי ההולכה הללו אינם מחוררים, אלא עשויים ממשטח מתכת קטן במיוחד ומאפשרים שימוש ברכיבים זעירים ובצפיפות הרכבה גבוהה. כך נוצר מעגל חשמלי קטן משמעותית. למעשה, במעגל שעבר הרכבת SMT לא צריך להלחים כל רכיב ורכיב. ההלחמה מתבצעת על ידי מריחת המשטחים המוליכים במשחת הלחמה והנחת הרכיבים עליהם. לאחר שכל הרכיבים הונחו במקום, המעגל מחומם בצורה מבוקרת, מה שמתיך את משחת ההלחמה ומחבר את הרכיבים אל המעגל. ללא ספק, יתרונה הגדול ביותר של הרכבת SMT הוא הגודל המזערי של המעגל. בנוסף, מדובר במעגל המונע מאמץ תרמי בעת פעילותו, הוא מורכב באופן אוטומטי ובמהירות בתהליך חסכוני במיוחד ולכן הוא גם הרבה יותר זול.
 
יתרונותיהם של מעגלי SMT
 
מעגלים חשמליים בטכנולוגיית ההשמה המשטחית הם הדור החדש של המעגלים האלקטרוניים, ולא בכדי. לטכנולוגיית SMT יש יתרונות רבים שעולים משמעותית על המעגלים המסורתיים, החל מהמחיר ועד יעילות ותפקוד המעגל.
 
ראשית, מעגלים שהורכבו בשיטת SMT הם כאמור, זולים משמעותית ממעגלים רגילים. למה? ובכן, שיטת SMT מפשטת את תהליך הרכבת המעגל והופכת אותו למהיר הרבה יותר. אין צורך בקידוח חורים במעגלים עבור הרכיבים, והליך ההרכבה של הרכיבים עצמם פשוט ומהיר - רק צריך להרכיב על צד אחד של המעגל, למשוח במשחת הלחמה ולחמם. מדובר בתהליך שניתן לבצע באופן אוטומטי, מדויק מאוד עם מרווח מזערי לטעות. כידוע לכולנו, זמן שווה כסף, ותהליך פשוט יותר הוא זול יותר. למרות התהליך המהיר, המעגלים איכותיים ואמינים, ומאפשרים הרכבת רכיבים קטנים וקלי משקל.
 
אז למה ללכת על המעגלים של האניס?
 
חברת האניס טכנולוגיות בע"מ מייבאת מעגלים מודפסים ורכיבים אלקטרונים כבר יותר מ-15 שנה, הכל באיכות מעולה ובמחירים הנמוכים ביותר בשוק. האניס מחזיקה בתעודת ISO9001 ממכון התקנים הישראלי ובעלת מספר ספק משרד הביטחון. עשרות לקוחות מרוצים כבר יודעים - בשביל איכות, אמינות ומחיר הוגן - רק האניס! צרו איתנו קשר לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר
 טלפון:  08-9492018     |    דוא"ל:  Hannis11@gmail.com    |     כתובת:  אמסטרדם 5, אזור התעשייה שדרות, ישראל מפה