מאמר

תכנון פסי לדים image
קח אותי לפסי הלדים
קח אותי לפרופילי אלומניום
קח אותי לצור קשר
במרוצת השנים תאורת הלד הפכה לפופולרית ביותר מבין פתרונות התאורה, עבור מרחבים פרטיים, ציבוריים ומסחריים גם יחד. בין יתרונותיה הבולטים של תאורת הלד נמצאים המראה המלוטש, הבהיר והאלגנטי, לצד החיסכון הרב בחשמל ובכסף. בתוך עולם תאורת הלד נמצא פתרון תאורה נוח וגמיש במיוחד - רצועת לדים. פסי לדים הם דרך מרשימה להדגיש, להאיר ולהחמיא לאזורים שונים בחלל, ובמקביל להעניק לו מראה יוקרתי ומודרני.
 
אך לפני הכל, מהי רצועת לדים? באופן כללי, מדובר בשרשרת של נורות לד, או בשמן המקצועי, דיודות פולטות אור, המרכיבות מעין חוט מואר שניתן לעצב בכל צורה שרוצים. היופי בפסי הלד הוא שהם לא רק מספקים תאורה בהירה וחזקה בלי לצרוך הרבה חשמל, אלא גם יוצרים אווירה של ממש. פסי הלד יכולים לתת את הטון לחלל ולשדרג אותו משמעותית. בפסי הלד בדרך כלל ייעשה שימוש להבלטת אזורים מסוימים, כמו למשל אי במטבח, כוננית יפה בסלון או חלק בולט בקיר.
 
מאז פריצתה של נורת הלד לשוק התאורה, היא עוררה בו מהפכה של ממש. נורות הלד, שהתחילו את חייהן בתור נוריות חיווי שוליות בטלפונים סלולריים, טלוויזיות או צגי מחשב, התגלגלו לתחליף המושלם לתאורה הביתית, בשל הנצילות הגבוהה שלהן. במהרה, נורות הליבון הצהובות המוכרות החלו להיעלם מהמדפים, והוחלפו כמעט לחלוטין בנורות הלד. אם לא די בכך, בגלגולן הבא והנוכחי הפכו נורות הלד לאלמנט עיצובי לכל דבר ועניין. היום אין כמעט בתים חדשים או משופצים שלא משולבות בהם נורות הלד, בצורה של ספוטים במטבח, פסי לד בחצר הבית או בסלון. גם בתי מלון, מסעדות, חנויות ומוסדות יוקרתיים הצטרפו בעצמם לטרנד העיצובי וחיזקו אף יותר את המגמה.
 
רוצים לשלב תאורת לד בחלל שלכם? אז מאיפה כדאי להתחיל? ראשית, בחרו את התאורה המתאימה עבורכם. האם אתם מחפשים תאורה רכה יותר, או חזקה מאוד? האם מדובר בתאורה פונקציונלית בלבד או באלמנט עיצובי? האם אתם מחפשים תאורה לבנה או בצבע? אחרי שעניתם על כל השאלות הללו ומצאתם את המוצר המתאים לכם, החלו בתכנון ובהתקנה של פסי הלד.
 
תכנון תאורת לד היא לא פשוטה כמו שהיא נראית. חיבור פסי לדים לחשמל כמו בכל סוג תאורה חייב להתבצע בצורה מחושבת ואסטרטגית, עם הבנה וניסיון בחשמל. לכן, אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם לעשות הוא לפנות למומחה בעל ניסיון שיוכל לסייע לכם בהתקנה נכונה ובטוחה.
 
מחפשים פסי לד? הגעתם למקום הנכון. האניס טכנולוגיות בע"מ משווקת ומספקת מוצרי תאורה באיכות הגבוהה והמחירים ההוגנים בשוק. צוות המומחים של האניס יוכל לסייע לכם לבחור את המוצר הנכון ולתכנן את הרכבתו. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים.
 
 
 טלפון:  08-9492018     |    דוא"ל:  Hannis11@gmail.com    |     כתובת:  אמסטרדם 5, אזור התעשייה שדרות, ישראל. מפה